Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Kamilla - 9 juni 2010 19:30

Semestern börjar närma sig..snart bara tre veckor kvar att jobba! =) Sen blir det fem underbara veckors ledighet!  Varav en vecka ska tillbringas i Grekland med Frida och Stefan..ska bli så kul! Men som sagt..några veckor jobb kvar först innan ledigheten! Läääängtar!


Annars då? Jo..i måndags hade vi en liten personalträff hemma hos B-M..käkade god mat och umgicks med jobbarkompisarna från de olika avdelningarna! Väldigt trevligt! Jonna (som jag vikar för) kom dit med sin lilla söta Arvid, å vi blev ståendes på parkeringen i två timmar efter middagen å tjötade! Saknar henne på jobbet!


Igår åkte Johan till Falun och stannade borta över natten! Skönt med lite egentid på kvällen..men sova själv suger! Undra om man nånsin vänjer sig vid det?! Jag va på intervju i Floda..kändes som den gick hyfsat bra..så det betyder väll att jag inte får tjänsten..! ;)


Idag har jag vart hos veterinären med Trolla..hon har en knöl på underlivet..jag har vart jätteorolig för den..men det visade sig att det bara var en inflamation! Lite salva i sju dagar..å sen ska hon vara återställd! LÄTTAD! =)

Har hunnit med en dejt med Jeanette och Vilda me..va å hälsade på dem i deras nya lägenehet på Hedviksberg i Alingsås! Jättekul att träffa Jea å se hennes nya hem!


Å bäst av allt på hela dagen är att skatten har kommit! =) ÄNTLIGEN!! Så nu är man drygt 10500 kronor rikare! Jippie!

Ovido - Quiz & Flashcards