Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Kamilla - 23 juni 2010 19:45

Helgen gick fort som vanligt och armen blev bättre så jag kunde hjälpa till och flytta! Inte för att jag behövde hjälpa till särskillt mycket..vi va många så det gick snabbt och smidigt! Vi hann hem till Viktoria och Daniels bröllop! =) Å på kvällen åkte vi till Peter och Erika som hade lite fest! Trevligt som vanligt! =) Vissa fick nog lite för mycket att dricka dock! Nämner inga namn! ;) Glömde nästan helt bort kameran..men lägger in de två kort som jag lyckades ta!


  

Jehona och Julia

 

  

Jag och Jeanette

 

I söndags tog jag en härlig morgonpromenad, gjorde sen i ordning mig och åkte till Frida och hämtade upp henne. Vi gick en sväng på stan..kikade lite på vad potatisfestivalen hade att erbjuda och shoppade lite på storken! En mysig dag med mina söta Frida! =)


Nu i veckan har jag äntligen blivit klar med vårens utvecklingsamtal på jobbet! Snacka om att vara ute i sista sekund! Men det är som vanligt när det gäller mig! =)


Värmlandsresan är nu planerad och all mat och dryck är inhandlad! Och imorgon efter jobbet bär det av till Smolmark, utanför Årjäng, där vi ska spendera midsommarhelgen med Frida och Stefan och alla vovvar! Ska blå såå mysigt! Så trevlig midsommar allihopa! 

Ovido - Quiz & Flashcards