Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Helt galet..

Av Kamilla - 20 februari 2010 17:20

..mycket snö ute..å mer kommer det hela tiden! Undra om man kommer vara helt insnöad imorgon när man vaknar?! När det ändå håller på å snöar så mkt, kan man ju nästan hoppas att man inte komer ut eller kan ta sig till jobbet på måndag! ;) Tro nu inte att jag vill ha snö..nej, jag önskar att det va vår! Men önska hjälper ju tyvärr inte, för vintern och snön verkar inte försvinna än på ett tag, så då får man se så positivt man kan på situationen, å alltså hoppas på att man blir ledig på måndag pga all snö! Till nån nytta ska den la vara iaf!


Va ute å skottade lite för en stund sen..passade på att at några kort...


  

Snön bara fortsätter å fortsätter att falla ner å blåsa runt vårt lilla hus!


  

Hela staketet är täckt av den djupa snön! Bara grinden som är relativt snöfri, tack vare ett evigt skottande!

 
 
Ingen bild

frida

20 februari 2010 18:42

Men kamilla hur vågar du skriva så på din blogg??Jobbarkompisar elr chefen kan ju komma åt din blogg och läsa den.jaja jag ska till jobbet i morgon iaf oavsett hur mycket snö det är.

 
Ingen bild

kamilla

20 februari 2010 22:16

Gör inget om dom läser det! Det finns väll ingen som hellre jobbar än är ledig! Inte ens mina jobbarkompisar eller min chef! Mitt jobb är toppen, men det e roligare att vara ledig! Å därför hade jag inte blivit lessen om jag blev insnöad, å slapp jobba på måndag! =)

 
Ingen bild

nillan

21 februari 2010 09:54

De ser ändå väldigt mysigt ut hos er! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards