Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Kamilla - 17 februari 2010 17:30

I lördags va det "sommarfest" hos Peter och Erika! Det är alltid kul med fest, så även denna gång! Va en jätterolig kväll i goda vänner sällskap! Roligt med ett sommartema mitt i vintern me! =) Det bjöds på bål, å alla var sommarklädda, de flesta i shorts eller kjol! =) Å det va även tänkt att vi skulle grilla! Men när det va dax för korven, så va de flesta "lite" för onyktra, så det kändes säkrast att steka den ist! Men lika gott va det!


Här kommer lite bilder från kvällen:


 

Johnny och Jeanette


  

Erika och Frida 


 

Henke och Natasha


  

Jag, Jeanette och Peter

 

I söndags va det alla hjärtans dag och jag och johan hade en riktig mysdag! ♥ Det va ju inte vara alla hjärtans dag, utan även 6 år sen vi förlovade oss och ett år sen han friade! ♥

På förmiddagen va vi i nolhaga och gick en härlig långpromenad med vovvarna, sen åkte vi hem och åt lunch och fikade. Senare gjorde vi i ordning oss för att gå ut och äta, och jag fick ett jättefint halsband av johan! ♥ Vi käkade på Lindgrens, å det va nog det godaste jag ätit på hur länge som helst! Jag tog ceasarsallad till förätt å johan tog chili och vitlöks gambas, till varmrätt åt vi oxfilé och till efterätt åt vi allt dom hade! =) Glass me jordgubbar, creme brule och äppelpaj! Mums! Efter det va vi hur mätta som helst, åkte hem å satte oss i soffan å kollade på en film å kramades!


  

På promenad i ett snöigt nolhaga


  

Älskling och Jag

 

  

Fint paket från johan..

 

  

..och ännu finare innehåll! Tack min älskling!

 

  

Johan på Lindgrens

 

  

Jag på Lindgrens! (har på mig nya halsbandet ♥)


Nu är det redan onsdag och halva denna jobbveckan är redan över! =) Skulle träffat Frida och Frida efter jobbet idag, men Frida.J blev magsjuk och Frida.F va tvungen å städa inför en lägenhetsvisning, så det blev ingen Frida-dejt idag! Ist så åkte jag hem till Marie! Va mysigt å träffa henne, va ett tag sen nu igen vi sågs, å det e alltid lika roligt att träffa henne! Ikväll blir det mys i soffan framför nya favvo-serien, Dexter! Sååå bra!

Ovido - Quiz & Flashcards