Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Kamilla - 26 februari 2010 16:06

Äntligen fredag igen! =) Har varit en tuff vecka på jobbet! De andra i personalen har turats om å va sjuka och några vikarier har vi knappt fått tag på! Men på nått sätt har vi lyckats pussla ihop det ändå! Å nu e det helg..extra skönt å välbehövligt efter en jobbig vecka! Å inte hade min förskola stängt pga av snön i veckan heller..nä då! Alla andra skolor/förskolor i närheten å i andra komuner me för den delen verkar ju ha varit stängda..men inte min! Hade vart skönt me nån dags ledigt! Men man får la va glad att man har ett jobb! =)


Har inte gjort så mkt mer i veckan än att jobba! Har vart jättetrött på eftermiddagarna, slappat framför tv:n å lagt mig tidigt! I onsdags träffade jag min kära mamma en stund iaf! Det va mysigt!


Ikväll blir det stures med några kompisar! Ska bli skoj! Får dock se hur länge jag orkar vara där..risken finns att jag blir trött väldigt tidigt, me tanke på alla tidiga mornar och den jobbiga veckan som vart! I övrigt har vi inget planerat för helgen! Förutom att jag ska jobba på söndag! =(


Hoppas alla får en mysig helg!




Ovido - Quiz & Flashcards