Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Kamilla - 7 februari 2010 11:27

  


Det började igår..kännde det lite smått när jag vaknade, men det blev bättre under förmiddagen! Sen fram åt dan kom det smygandes igen..den där klumpen i halsen, den där svidande känslan när man sväljer! Tog en smärtlindrande tablett för halsen å gick glad iväg på kalas å hoppades på att det snart skulle gå över! Men det blev bara värre under kvällen, å när jag kom hem fullständigt brände det i halsen av smärta! Tog en till tablett, vilken hjälpte för stunden iaf! Lyckades senare somna efter en lååång stund sväljandes! (Det är nått jag kan bli tokig på! Varför sväljer man hela tiden när man har ont i halsen, man är ju fullt medveten om att det gör ännu ondare att svälja än att låta bli..men ändå gör man det hela tiden..iaf jag! Kanske bara är jag som är knäpp??!) Hade i vilket fall som helst hoppats att det sklle vara över idag när jag vakna..men nej då! Det är kvar! Förbannande jä**a halsont!


Så nu har jag avreagerat mig lite! Hoppas det onda går över snaratst och att det stannar vid halsont, å inte blir nått mer..typ en förkyldning, det orkar jag inte me!

Ovido - Quiz & Flashcards