Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Kamilla - 19 februari 2010 15:09

Ja, så va det äntligen fredag och helg! Slutade tidigt idag, å det e alltid extra gött när det e fredag! Inte för att jag har jobbat ihjäl mig idag direkt..vi hade fyra barn på förskolan, på tre pedagoger, så det va en oerhört lungn och skön fredag! Vi personal fick tid över att planera inför vårt Djur och Natur tema som vi kommer jobba med under våren! Å jag vet inte om det är för att jag är ny-utexad, eller har en annan utbildning än de andra, men de hade aldrig tidigare skrivit nån didaktisk planering eller synliggjort målen från läroplanen när det jobbar tematiskt, vilket är en självklarhet för mig! Så det satte jag igång me idag! Så det ska nog bli ordning på saker å ting! ;)


Nu e det ju helg å ledigt, så nu ska jag inte tänka mer på det! Ikväll blir det bio..det ska bli kul! Va ett tag sen vi va på nån bio senast! Annars har vi faktiskt inte nått annat planerat för helgen för ovanlighetens skull! Så vi får se vad som händer å vad vi hittar på! Ska ju tydligen snöa ännu mera, så ute kommer man ju inte ha lust å vara iaf!


Ha en bra fredag, med massa mys!



Ovido - Quiz & Flashcards