Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Nu räcker det med snö!!

Av Kamilla - 3 februari 2010 18:00

Snö, snö, snö...överallt är det snö! Å det kommer bara mer och mer! Snart måste det väll ta slut? Vinter och snö är mysigt ett tag! Det får till och med gärna ligga kvar ett tag å vara vitt och fint! Men det får INTE komma mer! Å minst hälften av snön kan la bara magiskt förvinna från marken till imon! Snälla! Går ju knappt att gå,eller köra bil längre!


Förutom frustrationen över all snö, så är det bra! Det e redan onsdag och bara två dagar kvar att jobba innan det är helg! =) I måndags träffade jag Pernilla efter jobbet, vi tog en mysig promenad å tjötade av oss! Igår oroade jag mig hela dagen för johan, som va i malmö och vände i snöovädret! Men han kom hem hel tillslut! =) Idag skulle jag träffat frida, men hon blev sjuk, så det får bli en annan gång! Så ist gav jag mig ut på en promenad runt åsarna! Brukar ta ca 30 min att gå runt där..men idag tog det typ en timma! Va inte skottat, så jag pulsade fram med snö upp till knäna! Värsta träningspasset...va helt slut när jag kom hem, å mina lår värker fortfarande! (nästan 3 timmar senare!)


Johan fick en ny leksak på jobbet idag..nämligen en ny telefon..så han lär inte vara kontaktbar på hela kvällen! Jag fick en snabb puss när han kom hem, sen dess har han suttit förskjunken i en annan värld me sin mobil!


Nu e det dax att gå ut å skotta bort nattens och dagens skörd av den förbannade snön!

 
 
Ingen bild

Jeanette

3 februari 2010 18:54

Ja, jag börjar oxå tröttna på alla snö, håller med dig, det får gärna ligga snö, men det behöver inte snöa hela tiden! Allt blir så jobbigt! Kommer ta ett himla tag innan allt smälter bort sen...=(

 
Ingen bild

mil

3 februari 2010 19:28

Va duktig du är som är ute och motionerar, synd att jag inte kunde hänga med. Saknade dig, skulle varit så kul men vi får ta det en annan gång lilla gumman. PK

 
Ingen bild

frida

3 februari 2010 19:54

Håller helt med dig att nu får det f*n räcka med denna j*kla snön.Vill ha våååååår men det kommer tyvärr dröja det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards