Direktlänk till inlägg 23 september 2008

Äntligen ledig!

Av Kamilla - 23 september 2008 12:04

Va tillbaka i skolan igår..en helt meningslös å onödig dag måste jag säga! (som så många andra dagar på högskolan i borås) Hade en VFU uppföljning i studiegruppen (hade kunnat göras via mail till varandra) å en kass föreläsning om undersökningsplanens syfte och ansats (lärde mig inte ett dyft) Men men..kul att träffa de andra i studiegruppen iaf! Saknade dock Sofia! Den lilla fuskisen ligger på en beach på mallis å njuter av solen!

Lämnade av hundarna hos mamma å hasse igår innan skolan..å hämtade upp dem när jag åkte hem. Tack så jättemycket att ni ställer upp som "hunddagis" åt oss!! Ni är bäst!


Träffade även Marie en sväng igår..alltid lika roligt att träffa dig vännen! Så underbart att du träffat David! E superglad för din skull hjärtat!! Tråkigt att höra det andra du berätta bara..gjorde mig verkligen tårögd! Hoppas att det löser sig snart! Å behöver du min hjälp e det bara att säga till vettu! Ställer alltid upp för dig..det vet du!!


Idag e jag ledig från skolan..e ledig resten av veckan me! Känns underbart att va lite ledig..vila ut sig å ladda upp sig för kommande jobbiga veckor med massa skolarbete som väntar! Ska inte göra nått idag..bara ta det lungt å mysa med mina små monster å kanske ta en promenad i det sköna vädret.


Min födelsedag börjar närma sig me..måste klura lite på vad jag önskar mig.


Ha en underbar dag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards