Alla inlägg den 9 september 2008

Av Kamilla - 9 september 2008 17:02

Har vart ännu en dag på praktiken..en lång å ganska rörig dag..så jag e helt slut nu. Får bli en slapparkväll i soffan framför tv:n. Hoppas på att johan e sugen på att laga mat idag..för det e inte jag.

Träffade casper å hans matte på vägen hem idag..hon berättade att dom hade en dagmatte till casper..funderar efter att söka efter en jag med. Får ju så dåligt samvete när jag lämnar bebisana hemma själva. Å eftersom johan snart ska byta jobb..å då inte alltid kommer att ha möjlighet att åka hem till dom på lunch, så borde vi verkligen leta upp nån snäll å hundvan person som vill passa mina änglar på dagarna! Nån som vet nån som kan tänkas vara lämplig å intesserad av detta?


Imon e det inte så mkt lektioner på praktiken..klassen ska spela bästa 4an i hanboll i alingsås..så det ska bli himla roligt!


Ha en bra kväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards