Alla inlägg den 14 september 2008

Av Kamilla - 14 september 2008 18:32

Har haft en bra VFU-vecka..har lärt mig mycket. Har verkligen insett att det är under praktiken man lär sig. Borde ha mer praktik å mindre skola!! Iaf om man har en sån bra handledare som jag!

Helgen har vart bra den me! I fredags åkte johan, stefan å Kristofer till göteborg för att förfesta å gå på releseparty för bandit rock. Jag åkte hem till frida å hade en mysig tjejkväll. Åt pizza, kollade film, å pratade om allt som hänt sen sist vi sågs. Roligt att träffa henne..va ju ett bra tag sen innan i fredags! Får inte gå lika länge till nästa gång gumman! Åkte hem å la mig vid tolv..å somnade så fort jag la mig på kudden. Sen vid 02.45 ringde johan å ville bli hämtad..höll på att dö av trötthet..men jag gjorde det ändå!!

I lördgas va johan lite bakis..men vi åkte in till stan ändå..tog en mysig fika på stan, uppsökte systemet, handlade lite ogräsmedel på jordnära å köpte kräftor inför kvällen. På kvällen kom johanna å peter hit å vi hade en liten mini kräftskiva..gott va det å himla trevligt!

Idag har jag vart hos Maria å hjälpt henne att baka till hennes kalas som är imon. Mjölkchokladtårta och morotskaka blev det! Ska bli smarrigt att få smaka det imon! Efter baket, åkte jag hem å hämtade upp johan å vovvarna, sen åkte vi tillbaka till stan å hämtade upp mats å tog en runda frisbeegolf..som gick skitkass för oss allihop...johan lyckades väll på några hål! Hade ju inte spelat sen i våras så det va ju inte konstigt att det gick så dåligt.

Nu har vi kommit hem å ska laga lite mat, å mysa i soffan resten av kvällen!

Ovido - Quiz & Flashcards