Alla inlägg den 8 september 2008

Av Kamilla - 8 september 2008 17:06

Å så va det måndag igen. Helgen försvann lika fort som vanligt..om inte ännu fortare! Det har vart mkt skoj denna helgen. Bröllop som sagt var i lördags, ullared med sofia på dan i fredags, hade en riktigt rolig dag med många skratt..chippotjock..eller hur va det nu??!! *asg* å göteborg på kvällen. Igår hade jag en lugn förmiddag, medans johan vaxade bilen med sin bror. Träffade sedan Sofia å Mats på kvällen å spelade en runda minigolf. Detta var en mindre trevlig upplevelse..då det helt plötsligt hoppar fram en groda under en minigolfbana mitt framför fötterna på mig, å vidare upp på banan. Jag blev helt hysterisk, sofia fick hålla om mig medans killarna försökte jaga bort den, men den hoppade under en annan bana. Då ville jag inte spela vidare mer. Dom andra fortsatte medans jag ställde mig på ett bord, efter att tag kom äcklefanskapet fram igen, å dom lyckades jaga bort den mot skogen..efter mycket övertalning vågade jag mig ner igen å fortsatte spela. Jag förlorade dock spelet..men jag skyller på det hemska trauma jag upplevde! Får bli en revanch en annan gång!


Idag har jag vart på VFU (verksamhets förlagd utbildning) praktik, för er som inte visste! Ska vara på ingaredskolan i två veckor hos den handledaren jag vart hos det senaste året. En helt underbar person och handledare, så det ska nog bli två bra veckor, med vikingatema, landet matematica och boken om mig själv. Var med på planeringsmöte idag, där jag verkligen glimmrade till och kom med bra förslag som lärarna nappade direkt på! (En klapp på axeln till mig själv!)


Nu e det dax å laga mat, medans johan klipper gräset!

Ovido - Quiz & Flashcards