Alla inlägg den 1 september 2008

Av Kamilla - 1 september 2008 16:29

Det blidde tyvärr inget hus! =( Allt va klart å vi var hur glada som helst i fredags. Men 20 minuter innan mäklaren stängde för dagen å kontraktet blev bindande drog sig köparen ut. Känndes väldigt snopet å hemskt tråkigt! Svensk fastighetsförmedling å den mäklaren vi hade handlade väldigt dåligt tycker jag. Kommer inte vända mig till dom i framtiden.


helgen har vart helt ok ändå..världen går ju inte under för en sån här sak, även om det är tråkigt! I fredags kväll kom sofia å mats hit. Vi lagade oxfilé med gudomligt god whiskysås å åt frukspett å chokladkaka till efterätt..det slank ner en hel del vin under kvällen me..vilket va nödvändig tröst den kvällen! Vi hade jättetrevligt som alltid med många skratt!


På lördagen va jag en sväng på stan me sofia å kollade lite affärer å fikade. Kvällen blev lugn med film å pizza. Igår va vi på allum å kikade efter bröllopspresent å kollade lite kläder. Hittade tyvärr ingen present..så det blir till att leta vidare denna veckan!


Har vart i skolan idag..å det är high life..fullt upp från första stund! Kommer nog bli en riktigt tuff termin! Men har jag klarat alla andra så ska det la gå nu me!


Johan å stefan ska förhoppningsvis kunna laga min bil idag me..om den nu går å laga! Håller tummarna för det iaf! Nått kan la få gå bra för en gång skull!

Ovido - Quiz & Flashcards