Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

måndagtjugoandramars

Av Kamilla - 22 mars 2010 15:55

Idag är det måndag..å jag slutade tidigt på jobbet! =) Åkte hem till mina vovvar som vart själva hela dagen. Gosade en stund å sen gick vi ut på en härlig promenad! Hade vart skönare om det vart soligt! Men men..alltid skönt att få lite luft å röra på sig! Johan är iväg med jobbet igen, skulle uppåt landet, men jag kommer inte riktigt ihåg vart..så det blir till att sova själv inatt! =( Trist, men ändå bra att få längta lite efter varandra ibland! Men en natts längtande räcker! Ser inte fram emot de gånger han eventuellt måste vara borta flera nätter! Men det ska jag inte tänka på nu..! Ikväll blir det iaf en lugn kväll i soffan me hundarna å min gosiga filt!


Helgen då..!? Den gick fort som vanligt! I lördags hängde jag med Jeanette till Vedum för att köpa på skor, men det fanns bara konstiga skor där! Så lite smått besvikna åkte vi hemmåt igen utan att ha shoppat nått! Men det va en trevlig utflykt iaf! Å mysigt att träffa Jeanette! På kvällen lämnade vi av hundarna hos min snälla bror och hans snälla Maria, som skulle passa dom. Vi åkte sen vidare till Pernilla och Björn, där det bjöds på smarrig middag! Tack söta ni för den goda maten! Sen va det dax för förfest med goda drinkar och hallonbubbel! Gott! Efter det  drog vi vidare till Klas 30-års fest! Va mkt konstigt folk där, men det va jättekul ändå! Jeantte höll på att bli av med ett öga, när nån full idiot fick för sig att "hoppa stavhopp"! Hahah..såg himla kul ut, tur att det gick bra iaf!

Igår, söndag va jag lagom seg efter festen, så dagen spenderades i soffan, kollade på några filmer, käkade pizza å godis och tog det lugnt!


Här kommer några bilder från lördagen:


 

Smarrig förrätt! 


 

Pernilla och Björn


  

Johnny och Jeanette

 

  

Jag och Johan

 

  

 
 
Ingen bild

Jeanette

23 mars 2010 11:51

Ja det blev en himla kul helg! Snart dax för första rundan fribb för i år=) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards