Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Kamilla - 7 mars 2010 17:23

Helgen börjar gå mot sitt slut tyvärr! Har vart en riktigt skojsig helg! Den började bra med en kväll på Mangiamo me Pernilla och Björn i fredags. Mysigt att träffas å käka en bit mat ute sådär! Å det va ett tag sen vi träffade dom, så det va extra kul att ses! Tack för en mysig kväll!


 

Björn och Pernilla på Mangiamo


   

Jag och Johan


Helgen fortsatte bra..på lördagen va jag å Pernilla på stan, shoppade lite presenter å lite kläder å fikade! Vi köpte världens finaste linne båda två! =) På kvällen va det äntligen dax att träffa mina fröken-tjejer! denna gången hemma hos Jennie i Alingsås! Hon hade lagat sjukt god mat!! Lax med lite asiatisk touch å till efterätt hade hon gjort världens godaste citronpaj! Det va himelsk gott! Va en jättetrevlig kväll som tyvärr gick för fort, som det alltid gör när man har kul! Ser fram emot nästa träff!


Bodil och Sofia  


  

Jennie och Vesna 


  

Jag och Bodil


Idag söndag har vi vart i Gbg, på Backaplan med johans bror. Fick inte köpt så mkt, nya tvättkorgar å en tröja till johan. Inga kläder till mig! =( Tänkte att jag skulle hittat nått på HM iaf, men innan vi kom dit va vi för trötta å åkte hem ist! Nu väntar en myskväll me johan i soffan! Ska laga lite god mat å se på nån film!

Ovido - Quiz & Flashcards