Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Kamilla - 1 mars 2010 12:56

Sitter framför datorn på jobbet, finns inte så många bättre sätt att spendera sin rast på! Brukar ju försöka att ta en promenad annars, men det e så tråkigt väder, så jag stannade inne å slappar idag!


Helgen gick alldeles för fort som vanligt! Hade en jättetrevlig kväll i fredags. Va först hemma hos Peter och Erika, sen drog vi till Stures. Blev ju tyvärr inga drinkar för mig eftersom jag bästämt mig för att pulvra ett par veckor. Men jag hade kul ändå! I lördags gjorde vi inte mkt på dan, åkte in en sväng till alingsås för att handla, annars slappade vi mest hela dagen! På kvällen kom Jeanette, Johnny och Peter å hämtade oss å vi åkte till göteborg för att se Avatar 3D på bio. Jag hade inte ens tänkt å se den filmen först, inte alls min typ av film! Men jag blev glatt överaskad! Den va grymt bra! Bästa filmen jag sett på länge! Så jag är jätteglad att jag hängde me å såg den! Å han som spelar huvudrollen va sjukt snygg! Riktigt ögongodis! =)

I går, söndag jobbade jag en stund. Eftersom jag jobbar som förskollärare inom svenska kyrkan, är det obligatoriskt å vara me på två gudstjänster per termin å igår va det dax för den första! Eftersom den va mellan 16-18 blev det inte att man fick gjort mycket annat. Passade på att tvätta lite, å vi tog en långpromenad. I övrigt så slappade vi en hel del igår me å såg såklart lite på OS. Gött att vi fick en sista medalj!


Nu e det dax för mig att jobba vidare! ha en bra dag! 

Ovido - Quiz & Flashcards