Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Kamilla - 19 mars 2010 14:30

..å tiden går så himla fort! Nu va det nästan en vecka sen jag bloggade sist! Våren har fortfarande inte infunnit sig..men snön har iaf börjat försvinna lite smått!


Har hänt en del sen sist jag bloggade..I söndags va vi på middag hos pappa å marianne. Fick min favorit mat! =) I måndags kom Jeanette å Vilda förbi, vilket va jättemysigt! I tisdags bokade vi en resa till Turkiet! =) Vi sticker iväg den 9 maj till ett 4 stjärnigt hotell me all inclusive! Ska bli så gött..vi ska bara ligga på stranden å slappa å dricka drinkar å ha det gott! I onsdags träffade jag Novin på stan. Vi blev sittandes på Sallys i hur många timmar som helst å bara tjötade! Va jättekul att träffa henne! =) Ja, det va la det som hänt som va värt att berätta om iaf!


  

Längtar... 


Idag slutade jag tidigt å ska passa på att städa. Ikväll blir det myskväll med film å go mat me johan! Å imorgon blir det middag hos nillan å bjarne sen blir det fest! =) Gött att det e helg igen!

Ovido - Quiz & Flashcards