Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Kamilla - 13 mars 2010 11:30

Så gött att det är helg igen! Dagarna går så sjukt fort..man undrar ibland var de tar vägen?! Tänkt om snön bara kunde smälta bort, å våren infinna sig så hade det vart toppen! Det har iaf vart mkt sol under veckan å det har vart helt underbart! =) Förutom jobb med utvecklingsamtal å kvällsplaneringar så träffade jag frida i veckan. Hade en mysig dag på stan med shopping å fika. Blir inte att vi träffas lika ofta längre, som när jag pluggade..så det e extra kul varje gång vi träffas! Annars har jag inte gjort mkt. Johan va bortrest å hundarna sov hos mamma å hasse, så jag fick lite egentid..vilket var ensamt men ändå lite skönt! Tack Mamma å Hasse för att ni ställer upp så mycket!


Igår va Tobias och Maria här på middag. Lagade den "ovanliga" fredagsmaten Tacos! Men det va sjukt gott å uppskattat! Va ett tag sen vi åt det nu faktiskt! Hade en jättetrevlig kväll! =) Ikväll skulle vi egentligen ha åkt på 40-års fest, men magsjuka satte stopp för det..så det blev uppskjutet till en annan helg. Blir nog en myskväll ist!


Nu ska jag iväg till stan å träffa Jeanette! =)

Ha en bra helg!


Ovido - Quiz & Flashcards