Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Kamilla - 25 juni 2009 18:20

Har spenderat varje dag på stranden den här veckan! Inga hela dagar, men en stund varje dag iaf! Måndag och tisdag på lygnared med Frida my darling! Onsdagen på ingareds strand med frida igen! =) Å idag har jag å Maria vart vid Gersken en stund. Helt underbart att sola å bada å bara njuta av det fina vädret tillsammans med goda vänner!


Maria på beachen!


Har hunnit me en del annat de här dagarna med. Lite stäning här hemma, några tvättar, en powerwalk på hjortgården med jeanette (såg såklart en groda igen..panik!!), en fribbrunda me Pernilla, Johan å Peter, en fribbrunda me girlsen, en glass på nya glasscafet, shoppat, rensat frysen mm. Så här e det fullt upp även om jag inte har nått jobb! Å jobb förresten..så har jag inte hört nått mer sen i torsdags! Håller fortfarande tummarna för att jag ska få det! Å hoppas att hon iaf ringer snart å berättar hur det blir!!


Ikväll blir det en lugn kväll ihop me mina älsklingar! Imon blir det grillning med massa underbara vänner! =)


Ovido - Quiz & Flashcards