Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Kamilla - 14 juni 2009 19:06

Har haft en himlans rolig å trevlig helg! I fredags passade jag på att laga gorgonzola-mat till johan eftersom han älskar det å jag hatar det. Eftersom jag ändå bara äter pulver kunde jag ju lika gärna laga nått som han gillar, men inte jag! han uppskattade det mycket! =)

I lördags blev det lite fribbande i regnet å på kvällen va det fest hos peter å Erika..men Erika va tyvärr inte hemma! Va iaf en himlans trevlig tillställning, även om jag tyvärr fick hålla mig borta från vinet! Jag fick va chaffis istället! Kändes kul att kunna umgås alla utan några konstigheter! =)

Idag har vi träffat frida å stefan, spelat två rundor fribb å sen fortsatte vi hem till oss å åt pizza! Har verkligen haft en toppenhelg! Så tack alla som gjort den bra!


Här kommer de obligatoriska bilderna...


 Jag å Johannis


Stefan å Peter


Älskade vänner..Frida, Johanna och Jeanette


Stefan å Johan posar =)


Jeanette, Frida och Pernilla..alla kollar i olika kameror?!


Gruppkram! Pernilla, Peter, Johan och Stefan.


Johnny, Pernilla och Peter..scary..sexy..you name it!


Ovido - Quiz & Flashcards