Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Kamilla - 10 juni 2009 09:45

Igår spenderade jag dagen ute i Långared hos Ann-Sofie. Hade en jättetrevlig dag ute på deras stora terass! Myste med Tuva, lekte med Victor å tjötade massa med Ann-Sofie!


Jag och Tuvisen lekte medans mamma Ann-Sofie hämtade storebror Victor på dagis!


I måndags var jag på min första arbetsintervju för en tjänst som lärare. Eller som förskollärare närmare bestämt! På en förskola i Lerum! Jag håller tummarna och hoppas på att det gick bra! Hade pratat med Ahnna och Sofia dagen innan, som båda vart på intervjuer och redan fått jobb, ang frågor man kunde få på en intervju. Jag skrev ner alla och satt i princip hela söndagskvällen och övade in svar på dessa frågor. Men med min vanliga tur, så kom ju typ ingen av de frågorna på intervjun..utan andra svåra frågor! jag hoppas att jag lyckades svara någorlunda bra iaf! Får reda på nästa vecka hur det har gått! Så håll tummarna tills dess!


Jag har även hunnit med en sväg till arbetsförmedlingen..vet inte riktigt vad jag skulle dit å göra..jag får ju ingen a-kassa ändå..å jobb kan jag söka hemmifrån..men men, nu är jag anmäld som arbetslös iaf!


Idag blir det en fixardag..har massa tvätt som väntar på att bli ren och ett hem som behöver städas! Så vem säger att det e segt att gå hemma å vara abetslös?..jag har massor av göra även om jag inte har ett jobb!

Ovido - Quiz & Flashcards