Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Kamilla - 16 juni 2009 15:38

Igår fick jag med mamma på en fribbrunda! Gick hyfsat bra för att vara nybörjare måste jag säga! Gick däremot inget vidare för mig som vanligt..men det va mysigt med en stund me mamma å härligt me lite motion i det fina vädret!

Åkte sedan hem för att tvätta inför värmlandsresan till helgen..men inte blev det nått tvättande! Började pyssla med annat! På kvällen åkte jag in för att träffa Jeanette på hjortgården! Vi tog en rask promenad i solskenet! Va jättehärligt å väldigt trevligt! Måste vi göra om! När jag kom hem va jag jättehungrig efter allt mat-prat! =) men jag fick hålla mig till en shake tyvärr! =(


Idag har Jea och Vilda varit här. Vilda har lekt massa med hundarna å vi gick en liten promenad. Tindra sträckte antagligen benet, och kunde inte gå på ena baktassen, och fick därför ta Vildas plats i vagnen! =) Så sött! Vilda  gick  hellre å va jätteglad och ville hålla vovvens koppel! Efter promenaden satte vi oss ute på baksidan å tötade å njöt av solen, medans Vilda busade omkring!


 Vilda myser me vovvarna! =)


Jea och Vilda!


Vilda håller vovvens (trollas) koppel! Så jälva gulligt att se en liten plutt hålla i ett hundkoppel! Sååå sött!



Sist men inte minst måste jag passa på å gratta min älskade svägerska som fyller år idag! Ett jättegrattis på din födelsedag gumman! Hoppas din dag är aldeles underbar utan massa flyttstress! Ser fram emot att ses imon!


Grattis älskade vän å svägerska! =)

Ovido - Quiz & Flashcards