Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Kamilla - 22 juni 2009 20:42

Vilket underbart väder det äntligen har blivit! Har tillbringat denna härliga sommardag med min älskade Frida på Lygnareds strand! Vi har solat, badat å haft det underbart! =) Efter solen åkte vi hem å bytte om och åkte in till stan för att möta upp våra pojkar och Johanna å peter å spelade fribb i fårhagen! Gick dåligt för mig! Men det va himlans trevligt ändå! Kul att träffa vännerna, röra på fläsket å njuta av solen! =)


Älskade Frida på lygnared!!

Av Kamilla - 22 juni 2009 20:20

Har haft en helt underbar helg i Värmland! Har tillbringat midsommar i Fridas stuga i Smolmark. En mysig stuga mitt inne i de värmländska skogarna vid en liten sjö! Så skönt med en lugn helg, med god mat, underbara vänner, kortspel å mys! Det enda som kunde vart bättre va vädret. Men mysigt har det vart iaf! Å vi lyckades ro ut på sjön, jag å frida när det va en stunds sol iaf! Tack älskade vänner för att ni tog med oss till Smolmark! (eller spolmask som jag kallar det! *fniss*) Ser fram emot och hoppas att jag får åka dit fler gånger! Men hoppas på att det finns en mulltoa då iaf! ;)

Här kommer bilder från midsommarhelgen!

Alla åtta framför stugan


Utsikt från stugan


Midsommarlunch


Midsommarmiddag


Underbaraste vännerna! Stefan och Frida!


Jag och Johan


Mollisen nanar på Tindra å Trollas kudde! Söt!


På promenad..


Sjön Rinnen


Vi såg mycket spännande på promenaden..bla träd som bävern gnagt på..


..och älgbajs. Läskigt å veta att det finns så mkt djur i närheten!


Tur att man har vovvarna! Min älskade trollis!


Söta lilla Pia


Tindrisen..min prinsessa!


Vänner!!

Ovido - Quiz & Flashcards