Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Kamilla - 22 oktober 2009 16:24

Pratade med min kära vän Frida förut i telefonen, å hon påminde mig om att det va länge ses jag skrev här! Nästan en vecka kan jag nu konstatera! Har inte hänt ett dugg sen sist..så det har inte funnits mycket att skriva om! Va sjuk hela helgen, Johan me. =( Så det va en trist helg! Skulle gått å sett ljus i stan å käkat på nån mysig resturang..men det fick vi skjuta upp! Vi kämpade oss ut å bytte däck på bilen iaf!


Sen kom en ny vecka..å jag hoppades på att må bättre! Men det blev inte så! Har vart hemma från jobbet hela veckan å snörvlat å haft mig! En riktig redig jävla förkylning e va jag åkt på! Men skönt att den bröt ut nu, å inte på våran bröllopsresa som börjar närma sig! Så jag blir hemma från jobbet imon me..å förhoppningsvis blir jag bra under helgen..eller bättre iaf!


Ikväll ska vi iväg å vaccinera oss igen..andra omgången twinrix. Hoppas det går lika bra denna gången som förra! Wish me luck!

Ovido - Quiz & Flashcards