Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Kamilla - 11 oktober 2009 12:52

Igår hade jag en jättebra lördag! Den började me en mysig frukost i sängen med min älskling! Sen åkte jag till stan för att träffa Pernilla. Vi fikade och satt å tjötade lunch en låång stund på det nya stället, Mangiamo! Sen tog vi en sväng på stan å shoppade lite! Tack för en supertrevlig dag på stan tenilla!

På kvällen åkte jag å johan in till stures å bowlade! Hade tänkt gå ut å äta me, men bestämde oss för att stanna på stures å äta ist! Men när vi hade bowlat klart va det fullknökat på stures, då bestämde vi oss för att köpa me oss mat hem, å spara middagen ute till nästa helg ist! Bowlandet gick hyfsat bra..lyckades få många strike för att vara mig! Å jag vann nästan över johan en gång! =) Hade iaf en jättemysig kväll me min älskling!


Idag blir det mindre kul..ska iväg å jobba om en stund. Föreläsning å gudstjänst som jag måste vara me på. Våra barn på förskolan ska sjunga i kyrkan, å vi ska stå me dom framme i kyrkan å sjunga me! Jag hade tydligen oxå fått uppdraget att tända nått ljus framme vi altaret. Hade mkt hellre gått på kalas idag till min svägerska..men nä..jag måste jobba å det suger!! Den enda trösten e att min kollega, Jonna e väldans trevlig och rolig iaf!


Hoppas ni andra får en bättre söndag än mig!




Av Kamilla - 11 oktober 2009 12:47

Lägger ut bilder på de fina blommorna jag fick när jag fyllde år! Roligt att alla hade köpt gerbera till mig! Undra om det va slumpen, eller om de hade koll på att de e min favorit?! Tack för alla fina blommor!


  

Från min kära mamma och hasse!

 

  

Från mina underbara vänner Frida och Stefan!

 

  

Från min älskade man!


Ovido - Quiz & Flashcards