Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Kamilla - 17 oktober 2009 12:15

Veckan som gått har vart lite halvjobbig! Har vart små-förkyld, haft ont i halsen å vart ganska hängig! Hade kanske behövt va hemma från jobbet..men det e ont om vikarier å båda mina kollegor har vart sjuka, så jag har fått kämpa på! Som tur va har min kära vän johanna, vikkat på mitt jobb, å gjort dagarna mkt trevligare! =)


Igår va det fotografering på jobbet, å ett historiskt ögonblick har inträffat! Jag har vart me på mitt fösta klassfoto som lärare! Eller klassfoto å klassfoto..vet inte om man kallar det så..förskolefoto är väll en mer riktigt ord! Får förhoppningsvis nån gång i framtiden vara med som klasslärare på ett klassfoto! Men just nu trivs så himla bra på mitt jobb..å hoppas jag blir kvar där ett tag till!


Har inte orkat mkt på kvällarna denna veckan, har sovit mkt, å sttit invirad i en filt i soffan mesta delen av min lediga tid. Men det e skönt ibland att nte göra nått alls! Även helgen ser ut att bli lugn, med en filt i soffan, massa te, mys me min man och några avsnitt av 24!


Nu ska jag ta ett långt å varmt bad å hoppas att jag piggnar till lite! Ha en bra helg!!



Ovido - Quiz & Flashcards