Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Kamilla - 7 oktober 2009 16:23

Idag e det onsdag, vilket betyder en tidig dag på jobbet! Jätteskönt att sluta tidigt, men mindre skönt på morgonen när man ska gå upp..för tidig dag, betyder ju inte bara att man slutar tidigt..man börjar ju även tidigt! Men nu e det gjort å imon har jag lite sovmorgon! =)


Åkte till stan å träffade mamma en liten sväng efter jobbet. Sen hämtade jag hundarna hos dagmatten å körde trolla till klippningen. Sen åkte jag å tindra hem, för att mysa bara hon å jag! Just like the good old days!


Nu har jag dock suttit vid datorn en stund å bestämde mig för att skriva lite här! Ska snart gå å slänga in en tvätt i maskinen å börja förbereda middagen. Ikväll blir det nog att se några avsnitt av 24! =) Middag förresten..min fantasi när det gäller att hitta på nått å laga till middag har helt försvunnit! Hade vart kul å testa lite nytt! Nån som har några bra idéer?? (Jeanette..jag undrar fortfarande över vad Taco-tårta är..å hur det funkar??!)

 

Ha en bra kväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards