Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Kamilla - 4 oktober 2009 19:15

Veckan har gått fort som vanligt! Har inte hunnit med så mkt annat än jobb!

I onsdags vikarierade Johanna på mitt jobb! Det va kul..hoppas på att hon kommer tillbaka fler gånger å jobbar me mig! Glad Efter jobbet den dan, åkte jag in till stan för att fixa naglarna å på kvällen kom pernilla förbi för att se på första avsnittet av the Hills för säsongen. Såå bra!


Va på kurs me jobbet i tisdags. En skapande kurs som va Reggio Emilia inspirerad! En kul och lärorik kväll! Det va fågeltema, och vi fick måla på siden, använda oss av matematik och bild, skapa fåglar i ostvax, skapa fåglar i olika material (jag valde lera, fjädrar, naturmaterial och pärlor) och mycket annat!


Annars har det inte hänt så mkt som sagt! Har mått lite halvdåligt! Förkyld å haft nackspärr! Men det e bättre nu iaf! Så de flesta kvällarna har spenderats i soffan med mina älsklingar!


Helgen har oxå varit lugn! I lördags handlade vi, städade å fixade, å på kvällen träffade vi Lars å såg på film å käkade pizza. Å idag har det vart kalas för mig! Va jättetrevligt! Tack för alla fina presenter!

Ovido - Quiz & Flashcards