Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Kamilla - 28 januari 2009 19:49

Struntade i att gå till skolan idag. Man får passa på å göra så..så länge man kan. När man väl har börjat arbeta kan man ju tyvärr inte vakna på morgonen å bestämma sig för att man struntar att gå dit den dagen. Men det kan man nu så länge man pluggar, å det gäller att njuta av den sista tiden som student! Så jag tog mig en välbehövlig sovmorgon, å åkte sedan in till stan för att träffa min älskade Rebecca. Va alldeles för länge sen jag såg henne sist..å fick därför en uppdatering av allt som hänt i hennes liv! Bla. så va hon nyförlovad! Jättegrattis!! Vi tog en lång fika å sen en sväng på stan..fick även träffat hennes älskling..som verkade vara en trevlig kille! Rebecca försökte även få mig att börja träna igen..å jag vet att jag behöver det (badly)..men det e ju så trist!! Fast jag ska tänka på det iaf!Trots träningstjatandet har jag haft en helt underbart dag med Becca! Alltid lika kul att ses! Hopas vi ses snart igen!

becca på fiket idag!


När jag kom hem från stan skulle jag ringa johanna å kolla några saker inför lördagen, slutade med att vi pratade i telefon i mer än 3 timmar. Har ju inte sett henne heller på ett tag..så där fanns en del att prata om..å vi hade nog kunnat prata i några timmar till..men med en kurrande magen så väntade spisen på mig. Johanna fick mig även att inse en sak..å efter samtalet med henne..e det nu nästan bestämt! Shit pommes frittes säger jag bara! Å tusen miljoner tack till dig johanna! Du e bäst! Tack för att du ställer upp för mig i alla väder! Nu har jag tusen nya saker jag måste prata me dig om..men det tar vi på lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards