Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Kamilla - 27 januari 2009 14:32

Svish så va helgen förbi å så va det redan tisdag..som snart e förbi den me! Denna vecka e det skola varenda dag..segt! Funderar dock på att strunta i morgondagen å stanna hemma ist! Inget jätteviktigt ändå! Idag vi haft längsta studiegruppsträffen ever! Fick en riktigt stor å jobbig uppgift av gunilla som skulle disskuteras å lösas..handlade om bedömning av de nationella proven i Svenska. Där kom vi inte lika lätt undan som i engelskan! =( Men efter mycket om å men å flera timmars tänkande, disskuterande å skrivande blev vi iaf tillslut klara! Mestadels tack vare malin! =)

Nu e jag äntligen hemma..å jag e himlans trött..så det blir inte mkt vettigt gjort idag! Får la tvinga ut mig på en promenad å sen ska jag lägga mig i sängen å lyssna på en bok!

Ovido - Quiz & Flashcards