Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Kamilla - 21 januari 2009 19:27

Den nya kursen Visa och Bedöma drog igång i måndags..men idag är jag ledig! Tog en sovmorgon å sen åkte jag in till stan för att träffa Novin över en fika..blev en lång fika idag me precis som i somras då vi inte hade setts på sju år..denna gången hade det "bara" gått 6 månader..men vi hade lika mkt att prata om för det. I fyra timmar satt vi på Diva å mumsade i oss varma mackor å drack te å pratade å pratade! Va jättetrevligt! Sen blev det en sväng på stan innan det va dax att åka hem igen! Tack Novin för en underbar dag! Hoppas vi ses snart igen!


Nu är jag hemma igen, har precis ätit middag å Johan har åkt till Tobbe för att hjälpa han me nya hemmabion. Själv ska jag slänga mig i soffan å vira in mig i en filt å inte röra mig ur fläcken för än det är dax att sova! Imon e det skola igen. =(

Ovido - Quiz & Flashcards