Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Kamilla - 18 mars 2008 14:34

Bestämde mig för att inte åka till skolan idag heller..aldeles för mkt snö för att köra dit på dom kringelikrok vägarna! Å tur va det..för dom ringde från jobbet..å jag fick hoppa in å vikka..barnen hade friluftsdag på förmiddagen. Eleverna var uppdelade i olika "wild-kidz" lag..å lagvis gick de tipspromenad runt Rybosjön. Det var hur mycket snö som helst..så lite kämpigt va det allt att ta sig runt. Väl tillbaka på byvallen, hade slöjdlärarna åkt upp med mat från skolan. Har aldrig vart så gott å äta som efter den promenaden! När maten var uppäten, tog jag min klass å promenarade ner till skolan igen! Hade matte å geografi me dem på eftermiddagen. Nu har jag precis kommit hem..å jag e såååå trött så jag ska hoppa ner i sängen å sova några timmar!


Ikväll e det Gossip Girl på TV...såå bra! Missa inte de!


Ovido - Quiz & Flashcards