Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Kamilla - 9 mars 2008 19:36

I fredags var jag med Johanna i Vårgårda när hon skulle tatuera sig hos Vilda. Det tog lång tid..men det var det värt för tatueringen blev jättefin! Hon gjorde en minnestatuering till sin bror. Jag blev ännu mer sugen på en egen efter att ha vart med där! Så nu har jag bestämt mig..jag ska skaffa mig en med!


 Johanna i väntsoffan..lite nervös..


 Tatueringen börjar växa fram


 Färdig..sååå snygg!


Efter vi va klara i Vårgårda åkte vi hem till Frida och hade tjejkväll! Vilket var jättekul som vanligt!

På lördagen åkte johan till göteborg tidigt med sin pappa för att köpa dörrar till hans föräldrars övervåning. Jag va hemma me tindra. Vid tvåtiden tog vi en promenad ner till johans föräldrar å käkade våfflor! Mums! Kvällen spenderade vi i soffan, med massa go mat å tv.

Idag låg vi kvar länge i sängen å myste..så skönt! Johan åkte sedan iväg för att repa me bandet. Sedan var mamma å Hasse var här en sväng å hälsade på. Nu har johan precis kommit hem igen å vi ska sätta upp de sista listerna för alla kablar! Imon e det skola igen!


Ovido - Quiz & Flashcards