Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Kamilla - 15 mars 2008 12:58



En sån här parfym fick jag förra veckan av min älskling på min namnsdag! När jag kom hem å såsmåningom gick in i sovrummet, låg det ett paket på mitt sängbord..blev hur glad som helst! Frågade om jag fick öppna det..å det fick jag ju såklart..och i paketet va det en parfym! En av mina favoritdofter! Så himla gulligt å romantiskt! Johan du e världens underbaraste pojkvän! Du gör mig så himla lycklig! Älskar dig!

Av Kamilla - 15 mars 2008 12:38

Vart ledig igår me..så gött! Har bara vart i skolan en dag denna veckan! =) Låg i sängen halva förmiddagen å lyssnade på min bok..så himla bra! Sen började jag städa..gjorde en väligt nogrann rengöring av badrummet..skrubbade varje liten centimeter av badrummet..så nu e det väldigt rent! Städade resten av hemmet me..men inte lika frenetiskt som badummet! Hann me å tvätta all smutstvätt me innan johan kom hem. Sen åkte vi till göteborg. Johan skulle kolla gitrarr.. och efter ha provspelat flera stycken i butiken..(å kollat gitarrer på nätet i typ 2-3 månader) slog han äntligen till å köpte sig en ny gitarr! En ESP Viper blev det..jättefin! Efter det gick vi en sväng till åhlens..så jag fick shoppa lite me! Men tyvärr blev det bara köpt ett dushdrapperi..men shit va snyggt det e!



Johans nya gitarr!!


Väl hemma från göteborg hämtade vi upp tindra som vart hos "farmor å farfar" Johan satte sig med sin nya gitarr en stund å spelade. Sen åkte vi in till stan för å handla å hämta upp Marie. Vi åt god mat å kollade på en konstig film..som va ganska rolig emellanåt! Skrattade mkt..va roligt å höra om Maries å johans minnen från skolan..dom gick ju i samma klass när dom va små! Frammåt natten fick vi bäddat åt marie i soffan som skulle sova över. Håller tummarna för dig på tentan! Hoppas den går bra!

Ovido - Quiz & Flashcards