Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Kamilla - 3 mars 2008 16:30

Helgen hade tyvärr inte det där fina vädret som jag hade hoppats på..men det e ju tillbax nu igen! =)

I lördags va jag me frida på hockey i göteborg. Stefan å johan va på samma match me jobbet, så stefan behövde inte sin biljett å gav den till mig ist! Vilket va väldigt snällt! Tack Stefan! Det va inte nått utav lagen som jag hejade på, men det va kul ändå! När matchen va över, tog jag å frida tåget hem. Gick en rask promenad upp från norsesund. Åt god mat å kollade melodifestivalen, å rätt som det var så va grabbarna hemma me!

På söndagen åkte vi å köpte sånna där lister till kablarna i vardagsrummet! Äntligen blev vi av me dom fula högtalar-kablarna som hängt å legat överallt! Det va ju på tiden om man säger så! Sedan åkte johan iväg för att träffa bandet å jag va ute i trägården i några timmar å grejade. Solen tittade fram så det va jättehärligt att va ute å fixa å dona lite! Efter det blev jag hungrig..kunde inte vänta på att johan skulle komma hem så jag lagade en hemmagjord pizza me massa grönsker på..mums! Johan fick äta sin del när han kom hem seanre på kvällen! Spenderade resten av kvällen lugnt framför tv:n!

Ovido - Quiz & Flashcards