Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Kamilla - 17 mars 2008 19:14

Jädrar va snö det e idag..fick världens chock när jag vaknade! Efter att ha tittat ut flera gånger genom fönstret för att verkligen försäkra mig om att jag såg rätt..vilket jag tyvärr gjorde, bestämde jag mig för att inte åka till skolan.


Senare under dagen bestämde jag mig på att försöka skotta fram bilen å försöka ta mig in till stan..å hälsa på mamma å hasse. Å efter en lång stund kunde jag äntligen komma iväg. På E20 va det helt ok att köra..så det gick bra! Va skojsigt att hälsa på..tyckte så synd om hasse bara..som hade så ont, sen de tagit alla prover på han!


 


Hoppas på att snön försvinner snart..trodde ju att våren var här! Men va fel jag hade..kan inte fatta att jag igår gick omkring i trägården å grejade utan jacka!

Ovido - Quiz & Flashcards