Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Kamilla - 29 februari 2008 17:25

Underbart väder idag! Har vart ute på en lång promenad med Tindra i det soliga vädret. promenaden blev bara längre å längre, då jag inte kännde för att gå hem. Ville va ute i solskenet! Tindra sprang lös nästan hela tiden å var hur lycklig som helst! Övade massa med henne, inklallning, att stanna å lite annat..va jättekul! Hon e så duktig!


När johan kom hem la vi oss i sängen för att sova en stund..eller johan sov å jag låg å lyssnade på en bok. Tyskungen av Camilla Läckberg..har inte kommit så långt, men den verkar lika bra å spännande som de tidigare böckerna! Efter att vi vilat färdigt gick vi en promenad, traskade ner till skolan å lämnade in min timrapport så jag får min lön nästa månad. På vägen hem stannade vi till hos Johans föräldrar å kollade lite hur det går för dem me renoveringen av övervåningen. Blir nog toppen när det blir klart!

Sen fick vi skynda oss hem, då johan skulle hämta stefan som lämnat in bilen för nån lackbehandling eller nått. Å nu sitter jag här å väntar på att han ska komma hem igen så vi kan börja laga mat! Blir en lugn myskväll me lite god mat å nån film!


Ha en bra helg å hoppas att det underbara vädret håller i sig!

Ovido - Quiz & Flashcards