Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Kamilla - 23 februari 2008 10:42

Snart så e även denna vecka över..dagarna går så himla fort..tiden bara rinner iväg! Längtar tills vår å sommar! Sol å värme! Att sitta ute i trägården å grilla å åka iväg på små picknickar!


I veckan har jag vart i skolan som vanligt. I tisdags va jag med studiegruppen i Göteborg å va på studiebesök på två museeum. Hasselblads center och världskulturmuseet. Hasselblads var urtrist, men världskultur va kanon! var bla på trafficing-utställningen. Fy va hemsk den va..man blev verkligen berörd!

I onsdgas va mamma här, vi gick en prommenad i det fina vädret! Det va underbart!

I torsdags pluggade jag hela dagen inför fredagens litt.sem Första gången på länge som vi läste en så intressant bok. Genus-hur påverkar det dig? Kanonbra verkligen! På eftermiddagen åkte jag in till stan för att träffa tobbe..vi fixade en present till henke som har tagit sin examen! Ska överaskningsfira han ikväll (lördag)

Igår va jag i skolan igen å hade seminaruim på boken..läraren vi hade e så jävla flummig å jobbig att lyssna på så jag orkade inte stanna hela dagen. Åkte hem å städade å handlade ist! På kvällen skulle johan ut me sina jobbarkompisar, å jag åkte hem till Frida. Åt god mat å såg världens sämsta film!

Idag skulle Helena kommit hit, men hon har tyvärr blivit magsjuk, så vi får ses nästa helg ist! Synd..hade verkligen sett fram emot att träffa henne..va ju över  ett år sedan sist!


Ja det var veckan i korta drag! Hoppas på att helgen blir fin me mkt sol! Längtar efter att kunna gå å sätta mig på en uteservering å dricka ett gals vin i solskenet! Att kunna sitta där å njuta, ingen jacka, ingen halsduk. Å va härligt att det snart e vår å sommar!


Nu ska jag gå å äta en god frukost!



Ovido - Quiz & Flashcards