Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Kamilla - 13 februari 2008 16:56

Igår träffade jag Marie som kommit hem från Lanzarote..knallbrun å fin! *avundsjuk* Va skoj att ses igen! Hon har träffat en kille från england som jobbar på lanzarote för tillfället å ska åka tillbaka om några veckor! *ännu mera avundsjuk*  En riktig 10-poängare du fått tag på! =)

Marie försökte få med mig på utställningen på bibloteket..snusk utställningen..men det hade stängt för dagen..vilket jag var glad för!


Idag har jag å Frida vart i Göteborg å köpt ännu en del till mitt avgassystem..suck å fniss..vilken syn det måste ha vart..där kom jag konkandes på ett 2 m långt jävla krokigt rör å höll på att slå till allt å alla..ett rent under att jag inte lyckades me det! =) Dyrt å jävligt va det me..men nu e det köpt iaf! Får bara hoppas på att johan å stefan får på det!!

Sen hade jag å frida en mysig dag tillsammans..lagade lunch å busade me hundarna! På kvällen stannade jag kvar ute hos dem, johan kom dit me efter jobbet, å så åt vi alla fyra tillsammans!

Kul me en heldag Frida! Får vi göra om snart igen!

Ovido - Quiz & Flashcards