Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Kamilla - 26 februari 2008 17:47

Idag har jag vart på studiebesök på museum i Götet igen. Universeum och Röhska museet stod på scheemat. Röhska va hur trist som helst. Kommer jag definititivt inte besöka med en framtida klass. Universeum va både spännande, roligt å jävligt hemskt! Hajarna var oerhört facinerande, ormar å andra giftiga djur spännande. Explora-avdelningen jättekul..men jag kommer ALDRIG mer åka dit. Stället kryllade ju av grodorå paddor!! Fy farao va rädd jag va! Tack sofia för att du hjälpte mig igenom det när jag hade mina nervösa sammanbrott å va så rädd att jag höll på att lipa på mig! Va skakig en låång stund efter detta..! Å nu tänker ni säkert att jag e en mes...å svar JA..Jag kanske e världens töntigaste..men jag kan bara inte hjälpa att jag e så fruktansvärt rädd!

Efter detta var vi på Hard Rock Cafe å käkade lunch..tog en cecar-sallad..som jag i vanliga fall älskar..men denna va dränkt i dressing..å nästan inte ätbar..Fy va äcklig den var! Efter hemska museumbesök å äcklig mat tog vi en sväng på stan innan det va dags att åka hem igen! Å det va väldigt skönt att komma hem efter denna dagen..som tydligen inte va min dag!

Ovido - Quiz & Flashcards