Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Kamilla - 18 februari 2008 17:30

Ännu en helg förbi!

I fredags var jag ledig från skolan men satt hemma å pluggade halva dagen. På kvällen kom Tobias å Maria hit. I lördags pluggade jag halva dagen igen, medans johan spelade gitarr. På kvällen åkte han å Christoffer till Sticky Fingers i Göteborg för att lyssna på nån konsert å dricka några öl. Själv åkte jag till Frida å Stefan å kollade melodifestivalen..som va ett jävla skämt..kassa låtar! Men sällskapet var väldigt trevligt! Å jädrar va snyggt det blev me det nya golvet! Kanonfint verkligen! Det blev ett helt nytt rum juh!!

Igår, söndag gick vi en långpromenad i sollebrunn me tipspromenad..svår som tusan. På eftermiddagen åkte vi till Johanna å Peter å gick ännu en promenad å sedan bjöd de på mat! Jättemumsigt! Måste jag ha receptet på! Väl hemma igen på kvällen va det dax att plugga ytterligare lite innan det blev läggdax!

Idag månda, har jag vart i skolan igen..på morgonen höll vi våran konsthistorie-lektion. Det gick jättebra, å powerpionten jag gjort blev kanonbra! Sen var det till att jobba me lera hela dagen..panik för mig som har kletfobi..men jag lyckades övervinna den värsta skräcken å tillverkade några hjärtani olika lertyper, som jag sedan ska måla i fina färger. Jag å Fia inspirerade även våran lärare med en mind-map som vi gjorde, så den fick vi snällt dela med oss av till resten av klassen me!

Nu e det dax att laga lite mat..å sen slappa framför tv:n.


Puss å hej!

Ovido - Quiz & Flashcards