Alla inlägg den 12 december 2008

Av Kamilla - 12 december 2008 11:40

Är ledig idag..å jag har inget att plugga! Det känns så himla skönt å bara kunna göra vad man vill! Ska ta det lungt framför datorn en stund, gå en långpromenad me hundarna ute i snövädret å kanske hinna me å snygga till lite här hemma med! Har inga planer för ikväll, så det får bli en lung myskväll med johan! Imon ska vi iväg å leta julklappar å på kvällen kommer frida å stefan hit på middag! Ska bli kul! Fick ett medelande från min kusin Jenny förresten, att hon ska vara med i Lerumsrevyn som dansare! Måste man ju åka å kolla på!


Igår var jag på info om vårens kurs..verkar vara en riktigt vettig och innehållsrik kurs för omväxlings skull! Men det e ju inriktningstermin igen! Å de brukar ju vara så himla mkt mer givande än de här förbaskade allmänna utbildningsområdena! Men AUO är inte helt kass..jag får ju läsa ihop med mina kära förskolevänner! =)


Ha en bra helg alla! Nu ska jag lägga mig i ett varm bad i badkaret å lyssna på min bok en stund..å riktigt njuta av att vara ledig!

Ovido - Quiz & Flashcards