Alla inlägg den 2 december 2008

Av Kamilla - 2 december 2008 10:19

Igår va man tillbaka i skolan igen efter 4 veckors Vfu..känndes sjukt konstigt att själv sitta i skolbänken igen. Hade en 2,5 timmars föreläsning på morgonen å det va riktigt jobbigt att sitta still å lyssna så länge. Va himla kul att träffa gruppen igen iaf! Saknat er! På eftermiddan va det föreläsning igen å sen studiegrupp, som vi klarade av fort.


Har fått upp lite julsaker här hemma me nu..men jag får aldrig någon riktig julkännskla för än granen står i vardagsrummet. Ska ju åka till Kungsbacka å fixa en gran av Sofia å Mats i år är det ju tänkt..men jag vet inte om jag kan vämta i två veckor till på gran..så plastgranen kanske åker upp ändå!


Julpyntat i köket..har till å med införskaffat mig tomtegardiner..å satt upp några tomtar till skillnad från förra året.


Men i vardagsrummet går de mesta julprydnader i hemmets färger. Jag tycker det e mysigt ändå!


Idag är jag ledig och ska tillbringa dagen med att plugga en del, sen tänkte jag ta me mig vovvarna å åka till jeanette en sväng å hälsa på henne å Vilda. Det va ju ett tag sen nu igen vi sågs. Å ikväll ska jag å vännerna på Inredningsparty. Ska bli kul!

Ovido - Quiz & Flashcards