Alla inlägg den 10 december 2008

Av Kamilla - 10 december 2008 18:17

Är äntligen klar med mitt pedagogiska ställningstagande efter många långa dagar och många timmars slit! Känns förbannat skönt! Nu kanske ni tycker att "det är väll inte så svårt att skriva ett sånt..e väll mest å blaja"..å ja det e det..men den här gången skulle man ha me bromfebrenners modell och faktorer å det krånglade till det en himla massa för mig! Men nu är det äntligen klart som sagt va..bara att hålla tummarna att det blir godkännt me! Tack älskade svägerska å vän för att jag fick låna din litteratur! Du är en ängel sofia! Love you girl!


Nu e det dax för att laga mat å sen slappa! Johan håller på å tjata hål i huvudet på mig att han ska få datorn..å snäll som jag e..så får han den nu! han ska visa mig va han önskar sig i julklapp!

Ovido - Quiz & Flashcards