Alla inlägg under april 2008

Av Kamilla - 10 april 2008 11:08

Än så länge har den här dagen varit toppen! Vaknade pigg å glad..solen strålade in genom fönstrena å sen fick oväntade nyheter..toppennyheter! It made my day! Å dagen är inte över än på länge..å den blir ännu bättre ikväll, för då kommer äntligen älsklingen hem från Stockholm!! =)

Men innan dess ska jag till stan å handla en present till henkes 25års kalajs å sen e det kalajs hos tobbe!

Hoppas alla andra har en lika bra dag som jag!


Av Kamilla - 10 april 2008 10:55

I dag fyller brorsan 24 år..ett jättegrattis på födelsedagen! Tänk att vi som bråkade så mycket som små..kunde bli så här bra vänner som vuxna! Älskar dig Tobbe!! Hoppas du får en toppendag!


Av Kamilla - 9 april 2008 18:03

Har stört mig på den stora tallen på baksidan ända sen vi flytta hit..den står ivägen för solen å därmed blir det så mkt skugga på baksidan..å dessutom barrar den så in i tusan..å finns det nått fulare än miljontals tallbarr i trägården?? Men nu änligen ska tallen ner!! Hörde me stefan igår om han kunde hjälpa oss att ta ner den i helgen! Å underbar vän som han är..så fixar han  det på lördag! Tack så mycket! Va skulle vi göra utan dig!



25

Av Kamilla - 9 april 2008 11:18

Idag fyller henke 25! Grattis på den stora dagen! Jag säger som pappa sa till mig..halvägs till 50 nu..å andra halvan går dubbelt så fort! Grattis!

Av Kamilla - 8 april 2008 16:38

Ännu en dag med underbart vårväder!! Jag å Frida bestämde oss för att åka in å ta några rundor me frisbeegolf! Det va jättekul att spela..va ju en evighet sen man gjorde det sist. Så första rundan gick inget vidare..andra blev mkt bättre! Tyvärr var det jävligt lerigt efter allt regn å snö..å klumpiga jag gled omkring hela tiden å lyckades tillslut drutta omkull..fick jätteont i låret å i handleden. Inte lika roligt..men men..det e sånt man får ta..det va roligt att spela iaf..å härligt för vovvarna att springa runt lösa å busa!


Lerig å öm..va jag tvungen att åka in en sväng i stan..köpte några flaskor vin till ikväll..emilie kommer å vi ska ha en riktigt tjejig myskväll! Ser fram emot detta..vi träffas inte så ofta längre, så det ska bli riktigt kul!

Av Kamilla - 6 april 2008 20:46

Ush å fy..då va man ensam då! Johan har åkt till Stockholm på utbildning å kommer inte hem förrän sent på torsdag kväll! Gillar inte att sova själv! Så länge jag gör nått tänker jag inte på det..men när jag gick förbi sovrummet förut..slog det mig att han inte skulle komma hem ikväll..å sängen såg så himla tom ut..å jag kände mig plötsligt så ensam! Började tänka på hur det skulle va om vi inte skulle va ihop längre..hade nog aldrig klarat det..fy för att sova ensam altså! Som tur va behöver jag inte oroa mig för det! Vi har det ju toppen ihop..å förhoppningsvis håller vi ihop resten av livet! Men i vilket fall som helst e det jobbigt att han e borta dom här dagarna..han e liksom en del av mig..kan inte riktigt förklara det..men jag känner mig helt enkelt inte hel när han inte är här! Älskar dig johan..du betyder allt för mig!


Av Kamilla - 5 april 2008 23:58

Så va det lördag igen! Som vanligt så går veckorna så fort..tiden rinner bara iväg..hinner bara me hälften av allt man vill å borde göra! Har vart på Noahs 3-års kalas idag! Han blev jätteglad för spidermangubben som vi gav han! =) Åta massa god bacon å spenatpaj..måste ha receptet på den! Mums! Tindra å Mio lekte ihop..å han e så himla duktig på att klappa henne! De flesta barn i den åldern (1år) drar mest i pälsen..men inte Mio..han klappar så fint..å lutar sig över henne å lägger huvudet mot henne å gosar..så sött!!

Efter kalaset hämtade jag upp mats..han har ju ingen bil, så jag hade lovat han att köra han till möbelmix å köpa en tv-bänk..den fanns inte inne..men han fick beställt den iaf! Mats följde me hem å senare på kvällen grillade vi första gången för säsongen! Himelskt gott! Sen blev det en lugn kväll i soffan framför tvn!


Efter att ha blivit bjudna hur många gånger som helst..men aldrig vart där..blev det tillslut av igår..fest hos Calle å Jehona. Det va en jättekul fest me massa trevliga folk jag aldrig träffat förut! Bla några av johans gamla skolkompisar från GA. Å calle å jehon e ju så himla trevliga! Vi hade me oss tindra till festen..å alla älskade henne..men va annat kan man göra!? Nu ser vi fram emot den där par-middan!

Av Kamilla - 3 april 2008 17:19

Har vart på stan med mamma å fikat idag! Va på det nya stället i den nya gallerian! Espresso house. Sjukt goda mackor! Lite för mkt smör på bara för min smak..men det va lätt fixat..skrapade bara av det! Satt där jättelänge å mumsade å pratade å hade det jättetrevligt! Gick en sväng på stan sen me å gjorde lite andra ärenden! Hittade bla en himla fin matta..till bra pris! Ska ta me mig johan så han får titta på den me!


Kollade in mamma å hasses nya rum me..dom har renoverat om emilies gamla rum..ska bli gästrum/biblotek. Jättefina grå-beiga tapeter å sjukt snyggt valnötsgolv! Kommer bli kanonfint när det e klart!


Älskade mamma


Tack mamma för en underbar dag! Hoppas ni får det toppen på Lanzarote! Ta hand om er å passa på å njut! Älskar er!!



 

Ovido - Quiz & Flashcards