Alla inlägg den 21 april 2008

Av Kamilla - 21 april 2008 17:41

De säger att det ska bli den varmaste sommaren på 150 år! Hoppas på det! Då kanske man äntligen kan sola å bada lite i sommar! Håll tummarna för att det stämmer!

Av Kamilla - 21 april 2008 17:38

Stannade till i knalleland efter skolan för att kolla efter ett par vårskor. Men jag råkade komma hem med lite mer! Hittade tre par skor som jag bara måste ha..så det av bara att köpa dem. Sen skulle jag bara kika in på Gina å kolla runt lite..slutade med att jag gick därifrån me två toppar, en lite längre topp med knytband å en kofta. Fortsatte in i en annan affär..å köpte mig ett par linnebyxor. Hade dåligt samvete för att jag shoppat mer än vad jag hade tänkt å hade råd me..å bestämde mig för att det va dax att åka hem..men på nått sätt gick jag inte till bilen..utan fortsatte till nästa affär. Hittade massa söta kläder..men jag fick begränsa mig..köpte ett linne, å två jättesöta toppar! Sen åkte jag hem..glad över mina nya kläder! Ångrade mig lite på vägen hem..men väl hemma när jag visat kläderna för johan va jag bara glad! Nått måste man la få unna sig, fast man e fattig student!

Av Kamilla - 21 april 2008 17:12

Måndag igen..har vart i skolan idag. Har vart en toppendag! Vi arbetade me Papier maché nästan hela dagen..hann med att arbeta lite på utställningen me. =) Jag har inte använt mig av Papier maché sen jag gick i typ mellanstadiet, å därför glömt bort totalt va det var för nått! Men nu har jag verkligen fått upp ögonen för det igen..hur bra som helst att använda i skolan ju! Billigt, bra ur miljösynpunkt..å toppen när man jobbar tematiskt eller med storyline, då eleverna kan byggga vad som helst i princip me detta! Tack grupp 6 för en toppendag! Å Annah du va så söt i din peruk!

Ovido - Quiz & Flashcards