Alla inlägg den 26 april 2008

Av Kamilla - 26 april 2008 11:58

Har vart på parktik torsdag och fredag. Är hos en jättebra handledare på ingaredskolan. Stormtrivs där! På fredagen hade barnen skapande hela dagen..de skulle bygga upp sina stenåldersbyar. Jättekul projekt som blev jättebra! Detta va sista praktiken för denna terminen..nu får jag vänta ända tills hösten igen då jag ska ha min slutpraktik. har vart jätteroligt att ha praktik ihop med malin..så jag hoppas på att våra praktikveckor faller samman till höste me!


På eftermiddagen igår åkte vi ut till frida å stefan. Killarna klöv ved i flera timmar å jag å frida förberedde för grillningen å satte oss sen på gräsmattan i det fina vädret på två busande hundar omkring oss. Markus bjöd killarna på en hel del öl å wiskey..så framåt kvällen va de redigt berusade och de fick för sig att johan skulle lära sig att klyva vedkubbar på bara ett slag..livsfarligt när man e onykter..men som tur va gick det hyfsat bra..den enda som fick sätta livet till va yxan, som johan gjorde sönder. Vi åt grillspett..å det va det godaste jag nånsin ätit tror jag. Grönskaerna och köttet hade legat i marinad över 17 timmar..å det smakade verkligen himelsk! Till efterätt bjöd markus på princesstårta..mkt smarrigt!

Frida å stefan e verkligen underbara vänner..tack för en rolig eftermiddag å kväll! Att spendera en solig kväll i hulskog är bland det bästa som finns!


Ovido - Quiz & Flashcards