Alla inlägg under januari 2008

Av Kamilla - 17 januari 2008 18:27

Nu e DV-kursen äntligen klar på riktigt!! Hade opponering på våran b-uppsats idag..å det gick jättebra. Fick även tillbaka arbetet av våran handledare..å det va godkänt!!! Så jävla gott att den S-K-I-T kursen äntligen är över!! På måndag börjar bild-kursen..ska bli jättekul! Å så får jag ju läsa me Sofia igen..i samma grupp dessutom! =)

Av Kamilla - 16 januari 2008 11:59



Idag fyller Helene och Ann-Sofie år! Grattis till er! Hoppas att ni får kanonbra föedelsedagar!!

Av Kamilla - 15 januari 2008 16:26

Idag har Jeanette å hennes lilla Vilda vart å hälsat på. Tindra blev stormförtjust i den lilla bebisen, å skulle va me hela tiden. Blev väldigt många pussar på vilda. Tur att tindra e snäll å att Vilda e van vid hundar!


Vilda å Jea


Lilla prinsessan


Tindra å Vilda



Av Kamilla - 14 januari 2008 18:16

Har vart inne i stan å träffat Johanna idag. Vi tog en lång å härlig prommenad, som var väldigt välbehövlig! Å efter det bjöd Johanna på lunch. Tack, det va jättegott! Tjötade massa å hade skoj.


Efter det åkte jag för att köpa present till vilda som kommer imon. Blev en jättesöt rosa tröja med matchande rosa byxor. Känns så skumt att Jea har en bebis..men det ska bli jättekul att träffa dom imon!

Av Kamilla - 12 januari 2008 16:34

Idag fyller mamma år! GRATTIS GRATTIS! Hoppas du får en bra dag.


Har vart i borås med Frida å Stefan å shoppat idag! Alltid lika kul att åka dit me er! Fick köpt lite grejer till hemmet..bla ursnygga kuddar! Å frida shoppade massa som vanligt å blev uppraggad av killen i kassan på carlings! *fniss*


Nu ska vi iväg på kalas till mamsen!

Av Kamilla - 11 januari 2008 14:38

Har vart å klippt mig idag..alltid lika skönt å va hos frisören. Fick en lång å underbar hårmassage! När jag var färdigklippt lockade hon mitt me en plattång..så jävla smidigt! Måste lära mig det! Sen provade vi ut lite olika frisyrer till fotningen. Nästa vecka ska jag dit å göra slingor å bli stylad..å sen jag jag fotas!!


Ikväll ska vi hem till Stefan å Frida å äta. Ska bli skoj!

Ser fram emot att följa renoveringen av huset..kommer bli så himla fint när det blir klart!

Av Kamilla - 8 januari 2008 21:47

Förresten glömde att säga att vi fått tillbaka utkastet av våran b-uppsats..var inte alls mkt som behövde ändras! Handledaren var jätteimponerad att vi hunnit med allt å att den blev så bra, med tanke på hur kort tid vi hade på oss! Så imon ska alingsåsgruppen träffas för att göra de förändringar som behövs..sen e det tråkiga arbetet över! Fan va gott!

Av Kamilla - 8 januari 2008 21:37

Känns som man aldrig e ledig..det e alltid nått skolarbete som måste göras..suck! Hela höstterminen har varit ett enda pluggandes. Måste säga att det har varit den tuffaste terminen hittils! Hoppas på att den här vårterminen blir lite mindre jobbig! Ska läsa bild och skapande hela terminen..låter ju kul iaf! Förutom alla museum som ska besökas..men hellre det än att läsa tusen böcker å skriva tentor! 6 st littsem och en utställning av allt vi gjort under terminen e de enda examinationerna..så det låter ju inte särkillt tufft..men man ska aldrig säga aldrig..speciellt inte me högskolan..!! Håll tummarna för mig iaf att jag får en lätt termin..behöver verkligen det!

Ovido - Quiz & Flashcards