Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Kamilla - 29 januari 2008 23:05

I lördags hade vi en riktig slappdag! Det va såå härligt! Såg på fyra filmer å satt å myste i soffan hela dagen! Åkte in en sväng till stan på förmiddagen..köpte en matta..som inte alls passade när jag kom hem..så den får vi lämna tillbaka igen! Så det blir till att leta vidare!

I söndags va vi i gbg å köpte ett nytt bil-batteri till johans bil, köpte lite annat krafs me! På eftermiddagen kom johanna å peter hit, vi gick en lång promenad i det underbara vädret! Efter det åt vi mat..jag hade lagat en wook..som blev riktigt lyckad! Vi tjötade massa å hade trevligt!

I måndags va det skola igen..vi tillverkade lådor på bilden, och gjorde gemensamma tittskåp. Va riktigt kul faktiskt! Hoppas att det fortsätter va lika kul i fortsättningen!

Idag, tisdag var jag ledig. Men fick ändå gå upp dötidigt, då jag var tvungen att köra in johan till tåget. Han skulle till stockholm på mässa med tre andra från jobbet! Vid ett-halv två åkte jag in till mamma å åt lunch. Jättegott! Senare blev det en promenad! Kass väder, men skönt ändå! På kvällen kom johan hem igen! Å vi kollade på det nya programmet gossip girl..eller jag kollade å johan spelade gitarr!


Gillar det dom säger på reklamen för top model..fast jag brukar säga det lite annorlunda...fina flickor kommer till himelen, andra kan komma hur långt som helst!


Puss å hej!

Av Kamilla - 29 januari 2008 11:18



Åhh va jag e sugen på choklad!!



Bara en vecka kvar nu...!

Ovido - Quiz & Flashcards