Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Redan hemma igen!

Av Kamilla - 17 maj 2010 16:15

En vecka gick fort..alldeles för fort! Men det va en helt underbar vecka i Turkiet! Gjorde inte så mkt, utan tog det mest lugnt på stranden, käkade massa mat å promenarade runt lite grann. Det va fantastiskt väder..över 35 grader i skuggan varje dag å strålande sol nästan hela tiden! Så man orkade inte så mkt mer än att ligga på stranden å svalka sig i havet då och då! Bodde ju på all inclusive, så det blev en del ätande och drickande! Tyvärr glömde jag att ta kort på all buffémat!


Här kommer lite bilder från veckan:



 

Vi sitter å tar en drink å kollar ner över hotellets poolområde!

  

  

En mysig kvällspromenad längs stranden!

  

  

Johan poserar inne på hotellet!

  

   

Bjuder på denna fula bild..men det blev inga bra bilder på mig från beachen!

  

  

Johan försöker doppa sig i det kalla havet..å nej han kissar inte, (hoppas jag!!) även om det ser ut så! ;)

  

  

Stranden sett uppifrån strandpromenaden!

  

  

Fanns mycket fina träd och buskar!

 

  

Hade velat ha en rosablommande buske hemma!

 

  

Kemer (stade vi bodde i) va omgiven av berg på ena sidan, å havet på andra! Jättemysigt!

  

 

Vi träffade ett par från Göteborg! Här sitter Johan och Jonas å tar några öl/drinkar/vin en kväll!  


  

Mia och jag samma kväll!

 

  

Nackdelen när man åker själva är att det e svårt att lyckas komma med på samma foto! Här är en av de två bilder på oss från resan!


 

  

Dom hade sjukt goda apelsiner i Turkiet!

Åker ni dit..ät apelsiner! Mums!

 

 

  

Vi tog en sväng å kollade in shoppingen..här är en av Kemers shoppingstråk! Blev dock inte mkt shoppat..johan köpte två t-shirts å jag köpte en väska!

 

  

Tog en lokalbuss en eftermiddag för att åka till en marknad i en närliggande by. Kan ju för skojs skull bara nämna att vi åkte vilse..

 

  

Efter mycket om och men och en extra busstur kom vi iaf tillslut till Göynök och till marknaden som höll på att stänga lagom till vårat besök.

 

 

  

Klocktornet i Kemer! Fint!

 

 

  

Blev lite mulet under några timmar sista dagen, då passade vi på att ta en sista promenad längst havet!

 

  

Badar fötterna en sista gång i havet! (Som i början av veckan kändes iskallt, men blev under veckan varmare, eller så va det bara vi som vande oss! Men otroligt fint och klart vatten va det iaf!

 

 

 
 
Ingen bild

frida

20 maj 2010 21:04

åhhh va mysigt det ser ut som ni haft! Massa nya kläder du hade på dig då. inget jag sett förut.Och snygg kropp som fan har du fått=)

 
Emilie

Emilie

21 maj 2010 12:15

ååh vad härligt ni ser ut att haft det=) Vi måste ses snart innan vi åker till Strömstad! Ni får komma och hälsa på i sommar=)=) Har kanske fått jobb på coop konsum.. kommer inte kunna jobba som servitris. kraaaaam

http://www.esmy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamilla - 13 mars 2011 19:21

Blev sugen på att börja blogga igen, men kände för att starta om från början!   Här är den nya bloggen:   http://karamillas.blogg.se/ ...

Av Kamilla - 9 september 2010 08:36

Jag tar en liten paus i bloggandet (som ni säkert redan märkt) ett par veckor framöver. Det e så mkt me flytt, renovering och annat att bloggandet inte hinns med just nu!     ...

Av Kamilla - 23 augusti 2010 17:11

Igår var det min och Johans bröllopsdag! Våran första bröllopsdag! ♥ Tänk va fort ett år går! Tycker inte det va alls länge sen vi stog där i kyrkan..! Hoppas på många fler år tillsammans med Johan..å många fler bröllopsdagar att fira! :) Jag ...

Av Kamilla - 18 augusti 2010 18:19

Snart flyttar vi! :) Jag längtar så jag nästan dör!! Trodde tiden skulle gå fort när man började jobba, så det snart skulle bli 1 september..men inte! Än så länge är det bara den 18 augusti, och 14 dagar kvar! Hoppas dom går fort!!   Det mesta är...

Av Kamilla - 17 augusti 2010 18:58

Semestern tog slut för över en vecka sen..och jag har börjat på mitt nya jobb! Nu jobbar jag på Igelkotten..men saknar mitt gamla jobb på Fyren jättemycket! Jag saknar barnen, saknar arbetstiderna, saknar känslan av att det var kul att gå till jobbet...

Ovido - Quiz & Flashcards